Een trustkantoor houdt de volgende gegevens met betrekking tot de eigen organisatie actueel en op een overzichtelijke wijze te allen tijde beschikbaar:
- a.een uittreksel van de inschrijving van het trustkantoor in het handelsregister, bedoeld in artikel 2 van de Handelsregisterwet 2007, en een actueel overzicht van de personen die het beleid van het trustkantoor bepalen of mede bepalen, met vermelding van volledige naam, adres en woonplaats;
- b.een overzicht van houders van een gekwalificeerde deelneming in het trustkantoor, met vermelding van volledige naam, adres, woonplaats en omvang van de gehouden deelneming;
- c.een afschrift van de statuten van het trustkantoor;
- d.een overzicht van de formele en feitelijke zeggenschapsstructuur en zeggenschapsverhoudingen van het trustkantoor en van de groep waartoe het trustkantoor behoort;
- e.een structuuroverzicht van de groep waartoe het trustkantoor behoort;
- f.de vastgestelde jaarrekeningen over de afgelopen drie boekjaren dan wel de voorlopige jaarcijfers indien een jaarrekening nog niet is vastgesteld;
- g.het beleid, bedoeld in artikel 14;
- h.de overeenkomsten, bedoeld in artikel 16;
- i.de vastlegging van incidenten, bedoeld in artikel 20, derde lid; en
- j.de bescheiden, bedoeld in artikel 39, tweede lid.