Routetabel
- 1.Alle punten in Nederland, met inbegrip van Bonaire, Sint Eustatius en Saba – alle tussenliggende punten – alle punten in Uruguay – alle verder gelegen punten
- 2.Alle punten in Uruguay – alle tussenliggende punten – alle punten in Nederland, met inbegrip van Bonaire, Sint Eustatius en Saba – alle verder gelegen punten
Noot 1:
Elke luchtvaartmaatschappij kan tijdens een of alle vluchten, naar haar goeddunken:
- a.vluchten exploiteren in een of beide richtingen;
- b.een of alle diensten op het grondgebied van de andere verdragsluitende partij beëindigen;
- c.verschillende vluchtnummers in een vlucht combineren;
- d.elke combinatie en in elke volgorde punten aandoen op het grondgebied van de verdragsluitende partijen, punten daartussen en verder gelegen punten;
- e.landingen op een of meer punten overslaan;
- f.op elk punt verkeer van een van haar luchtvaartuigen overbrengen naar een ander van haar luchtvaartuigen;
- g.punten aandoen achter elk punt op haar grondgebied met of zonder verandering van luchtvaartuig of vluchtnummer en adverteren met deze diensten en deze aanbevelen als doorgaande diensten;
- h.tussenlandingen verrichten op een punt binnen of buiten het grondgebied van een van de verdragsluitende partijen;
- i.verkeer in transit verrichten via het grondgebied van de andere verdragsluitende partij; en
- j.ongeacht de herkomst ervan verkeer combineren in hetzelfde luchtvaartuig;zonder geografische of richtingsbeperkingen en zonder verlies van enig recht anderszins uit hoofde van dit Verdrag vervoer verrichten, met dien verstande dat de dienst begint of eindigt op het grondgebied van het land dat de luchtvaartmaatschappij(en) aanwijst.
Noot 2:
Er mogen geen commerciële verkeersrechten worden uitgeoefend door aangewezen luchtvaartmaatschappijen van de Republiek ten oosten van de Uruguay tussen punten in het Europese deel van Nederland en Bonaire, Sint Eustatius en Saba en vice versa (grand cabotage).