Responsive image

Routetabel

Download de app voor meer functionaliteit.

Routetabel

  • a.Alle punten in het Koninkrijk der Nederlanden – alle tussenliggende punten – alle punten in de Federatieve Republiek Brazilië – alle verder gelegen punten en vice versa.
  • b.Alle punten in de Federatieve Republiek Brazilië – alle tussenliggende punten – alle punten in het Koninkrijk der Nederlanden – alle verder gelegen punten en vice versa.

Noot 1:

Elke luchtvaartmaatschappij kan tijdens een of alle vluchten, naar eigen goeddunken:

  • a.vluchten exploiteren in een of beide richtingen;
  • b.verschillende vluchtnummers in een vlucht combineren;
  • c.elke combinatie en in elke volgorde punten aandoen op het grondgebied van de verdragsluitende partijen, punten daartussen en verder gelegen punten;
  • d.landingen op een of meer punten overslaan;
  • e.op elk punt verkeer van een van haar luchtvaartuigen overbrengen naar een ander van haar luchtvaartuigen;
  • f.punten aandoen achter elk punt op haar grondgebied met of zonder verandering van luchtvaartuig of vluchtnummer en met deze diensten adverteren en deze aanbevelen als doorgaande diensten;
  • g.tussenlandingen verrichten op een punt binnen of buiten het grondgebied van een van de verdragsluitende partijen, met inbegrip van co-terminalisation;
  • h.verkeer in transit verrichten via het grondgebied van de andere verdragsluitende partij zonder cabotagerechten; en
  • i.ongeacht de herkomst ervan verkeer combineren in hetzelfde luchtvaartuig,

zonder geografische of richtingsbeperkingen en zonder verlies van enig recht anderszins uit hoofde van dit Verdrag vervoer te verrichten, met dien verstande dat de dienst begint of eindigt op het grondgebied van het land dat de luchtvaartmaatschappij(en) aanwijst.

Noot 2:

Ongeacht de routetabel dienen luchthavenslots te worden aangevraagd en toegewezen voordat wordt begonnen met de daadwerkelijke exploitatie van vluchten naar en van luchthavens met slotcoördinatie.

Noot 3:

  • a.De verdragsluitende partijen staan de aangewezen luchtvaartmaatschappijen van beide verdragsluitende partijen toe om vrijelijk de capaciteit vast te stellen die wordt aangeboden voor passagiers- en/of combinatiediensten; en
  • b.De capaciteit voor vrachtdiensten wordt vastgesteld in een overeenkomst tussen de luchtvaartautoriteiten van beide verdragsluitende partijen.

EY Taxlaw NL verschaft de mogelijkheid tot:
  • het full text doorzoeken van de verdragen en regelgeving met daarbij filters om het zoekgebied nader af te bakenen;
  • het full text doorzoeken van de gedelegeerde regelgeving, beleidsbesluiten en jurisprudentie;
  • het kunnen sorteren van de gedelegeerde regelgeving, beleidsbesluiten en jurisprudentie op datum, titel en instantie;
Responsive image
Responsive image
  • het oproepen van artikelversies tot enige jaren terug;
  • het maken van aantekeningen op artikelniveau;
  • de creatie van dossiers voor de opslag van snelkoppelingen naar veelvuldig geraadpleegde wetsartikelen;
  • het delen via mail en sociale media van artikelteksten met desgewenst een additioneel bericht.